TAHNIAH !





 Alhamdulillah ~ rezeki aku kat sini .

mula2 target pergi matrik . da siap semua preparation , dapat pula UiTM . memang instinct mesti kene pergi sambung diploma punye la . da kene brain wash , psycho semua , then keputusan muktamad di ambil untuk ke UiTM . aku tengok pon ramai yang keputusan kira gempak la jugak tapi tak dapat U . dapat pon course yang entah pape . makin lama makin susah nak masuk U . so , aku mula kan jejak langkah along aku untuk masuk diploma . nasib la lambat habis ~ lambat la aku kahwin . haisyh ~ harap2 dapat fast track ! amin !

wish me luck ! ayah ibu , doa kan anak bongsu mu yang manja dan degil ini . 

open up your mind , your eyes , your ear . sekarang da bukan masa kegemilangan nak melepak aje . da kene serious in all my doing . merindui geng family . semua dah ada haluan masing2 . do our best guys . 

hmmmm ~ jauh nya aku merantau . tapah perak woo ~ jauh dari keluarga , sayang ku yang sedia ada jauh . ni makin jauh pulak | sabar ~ kalau ada jodoh , tak ke mana . [ ha ~ ni mak cakap ] | ni pon dapat transit kat melaka . bole la ~ ~ ~

ayah ibu ~ mia nak doa ayah ibu . haisyh ! nak nanges ! :'( jaga diri ayah ibu . jangan berkebun kuat sangat . 

mia . do your best . untuk kau jugak . for your future .