CONCLUSION

2012 

FULL OF :
cry
tears
stress
happiness

let's story ~

2012 dimulakan dengan khairunnajiikhah yang terapat . yang lain pergi dengan hal masing2 . bersama2 mengharungi di alam kelas 5 KEKWA berdua . nasib menyebelahi aku dapat pindah kelas . menjerit ke-happy-an aku dengan jia nama tak ada kat kelas 5 KENANGA . first judge orang kat kelas 5 KEKWA, kelas budak nakal , kelas last , kelas aim cikgu2 , bla bla bla . negatif je semua . siapa sangka dalam nakal muka memang tak ada ihsan sebenarnya mereka lagi baik daripada yang disangka baik [ aku x judge macam tu sekali ae ] hohoho . nasib lah aku kamcing dengan mereka2 ni [ aku suka buat jenayah macam budak laki buat ] hahaha . mana tak nye, orang lain belajar, aku cilok keluar . aku dah cakap awal2 dengan jia, '' awak, saya nakal . harap bersabar '' . jia ~ sayang awak .

mengembara lagi masa meniti hari pnb . SMKDPB menjadi tuan rumah bersempena dengan Hari Kelab Pelaburan Bijak PNB . mendekatkan aku dengan geng Love is in the air . ainnur, syukri, nahd, afiq, eka, jedot, wani . pastu kami bergiat buat pertandingan kelab sejarah . merepek je . tak ada kene mengena tapi kene buat benda tu . kami suka lepak sekolah sabtu ahad . kalau hari sekolah balik sampai petang . habis kelas PAKAD, stay lagi . sayang sangat kat sekolah . puih !

slow slow slow . wawa usha aku dengan wani . aku la perasan wawa asyik pandang belakang sebab aku duduk kat belakang . dah bertentang mata, tak kan tak senyum . aku pon open je . lawak pulak ingat balik . pastu yaya usha jugak . hmmmm ~ dah ada instinct awal dah masa kene usha dengan wawa . hahaha . in life, we should give and take . be matured . don't ever choose someone you want to be side . terima je lah apa ada nya . nobody perfect . ha ~ tu makan dia ~

kami bersatu . cewah ! jia , wani , ziqa , wawa , yaya , aku . kami duduk 1 group dalam kelas . kami perbesar puak dengan para perut saka . hahaha . nizam , man , azam , kinai , lipat , bla bla bla . ramai sangat geng laki . tu je la yang rapat sangat . dengan aku yang kepala nakal nya, main belasah orang aje kat kelas tu . dah dorang buli, aku buli double . amek baham kau . badan kalau tak ada lebam2 tak sah . hahaha . teruk nya ~

SPM semakin dekat . mula lah anasir2 merayap menghantui kami segeng . tak ada la merayap buat benda2 tak berfaedah, mostly study group . pastu yang lain makan open table . tak terfikir boleh rapat dengan dorang . harap tak ada yang jeles dengan kami segeng . hahaha . kalau kat kelas, kami la tukang memekak . yang lain badi je pandang . eh ! tengok muka aku , kesah ? [ ayat nizam ] dulu tak ada transport pergi merayap, dorang la supir sewa moto . sekarang , aku dengan wawa pula driver . ikut suka kau la der ~ asal kan kami bahagia .

SPM datang . terharu nya kami solat jemaah, baca yasin sama2, sebelum masuk dewan kami kumpul, baca doa . terasa bahagia bersama dorang . serious wei aku cakap ni from the bottom of my heart . pastu mama anis dgn cg apandi [ mama abah wani ] hantar makanan masa lunch tengah exam . nikmat nya ~ maceh mama, cg ! ada ke geng lain buat macam tu ? [ insya-Allah ada ]

semasa kasih sahabat bersatu . ada kasih lain yang sentiasa ada sejak benih manusia menjadi insan bernama NOR AMIRAH . the one i love , my first love , my hero , MOHSIN @ MOHSEN . style kan nama ayah aku ada @ . mostly anak perempuan manja dengan ayah . lagi2 aku ni bongsu . dengan ibu pon manja . dah form 5 kan boleh daftar lesen kereta . awal2 lagi ayah dah get ready nak bagi sang kancil kat aku . hehehe . semangat nya my bapak . maceh ayah ~ nanti mia jadi driver ayah pulak ae .

kasih lain datang yang datang nya entah bila aku pun tak tau . [ amboi ayat jiwang ] haha . wak segen .

THE END