GAGAL

damn !
aku gagal test kereta jpj part parking
orang tengah sibuk panggil nama pastu dengar mereka bising cuak
aku tengok tingkap =.=
SEMOGA ALLAH MERAHMATI TUAN JPJ + aku sekali
dia pergi angkut bawa lari tiang tu awat nya ~
ahai ! sudah ler aku kurang practise guna line 
sudah nampak kegagalan aku
setelah selesai masuk parking, angkat tangan, jpj suruh stay
apek datang suruh aku keluar tengok belakang
damn ! kene line kuning ! ! ! !
apek ni psycho pulak ish mak ai
then aku keluar pergi toilet
AYAH ! MIA FAIL !
ALONG !
AKAK !
WAWA !
YAYA !
WANI !
sorang2 aku call sobbing
pastu petang test untuk jalan raya pula
Alhamdulillah dapat jpj yang baik dia suruh u-turn depan office
muehehehe . LULUS !
so ~ next week aku test lagi ~ harap tak fail lagi la
nak balik, kene hantar borang markah
apek ni cakap sekali aku fail je da la 

lepas ni dah tak jumpa kak ani, abg zaki, abg aye